Ja hem acabat de realitzar la proposta. La idea serà habilitar practicament tots els serveis de servidor que podem utilitzar amb la plataforma ebox.
A més introduirem el servei de base de dades en mysql i oracle. (Don't panic)
Mostrando entradas con la etiqueta proposta. Mostrar todas las entradas
Mostrando entradas con la etiqueta proposta. Mostrar todas las entradas
viernes, 30 de abril de 2010
Suscribirse a:
Entradas (Atom)