Mostrando entradas con la etiqueta proposta. Mostrar todas las entradas
Mostrando entradas con la etiqueta proposta. Mostrar todas las entradas

viernes, 30 de abril de 2010

Acabada la proposta!

Ja hem acabat de realitzar la proposta. La idea serà habilitar practicament tots els serveis de servidor que podem utilitzar amb la plataforma ebox.

A més introduirem el servei de base de dades en mysql i oracle. (Don't panic)