Mostrando entradas con la etiqueta documentació. Mostrar todas las entradas
Mostrando entradas con la etiqueta documentació. Mostrar todas las entradas

martes, 18 de mayo de 2010

Documentació técnica

Avui he estat fent documentació técnica la major part del temps i he introduit un windows xp en domini sense cap impediment. Per ara, els xp son els més fàcils. Ho vaig aconseguir amb el ubuntu, però l'objectiu es que es pugui fer amb l'ebox-desktop , una aplicació per el client.

La data final del projecte s'apropa i veig difícil poder fer l'oracle ...

salutacions