Mostrando entradas con la etiqueta client. Mostrar todas las entradas
Mostrando entradas con la etiqueta client. Mostrar todas las entradas

jueves, 20 de mayo de 2010

19/05/2010

Seguim amb la documentació de cada servei...

Ens hem adonat dels problemes d'aplicar ubuntu con a SO de client, es més efectiu, ràpid i fàcil amb un xp.