Quan les coses estan fetes semblen molt fàcils, però el que m'ha costat donar-me compte ... el problema estaba en que si li assignaba a les dos interfícies la ip fixa, entraba en conflicte una amb l'altre i no funcionaba res. El secret consisteix en que a la interfície que apunta al router ha de tenir ip dinàmica i l'altre fixa, ara si que funciona tot perfectament.
:)))
Mostrando entradas con la etiqueta dhcp. Mostrar todas las entradas
Mostrando entradas con la etiqueta dhcp. Mostrar todas las entradas
jueves, 20 de mayo de 2010
Impressores
Avui he terminat tot el que es la documentació d'administració d'arxius,pdc ...
També he començat a indagar en el servidor d'impressió, es bastant potent, l'he provat i funciona perfectament. La documentació també està enllestida practicament sobre això.
Per altra banda he provat de configurar les dos interfícies de xarxa perquè el propi ebox faci d'encaminador ... no l'he aconseguit però ho seguiré provant a casa amb la virtual a veure si trobo la solució
També he començat a indagar en el servidor d'impressió, es bastant potent, l'he provat i funciona perfectament. La documentació també està enllestida practicament sobre això.
Per altra banda he provat de configurar les dos interfícies de xarxa perquè el propi ebox faci d'encaminador ... no l'he aconseguit però ho seguiré provant a casa amb la virtual a veure si trobo la solució
Etiquetas:
dhcp,
encaminador,
impressió
miércoles, 5 de mayo de 2010
Domini creat!
Ja tenim una ip adjudicada. Ara ja ha anat tot encarrilat, he pogut configurar correctament la màquina com a servidor dns i he creat el domini.
He provat amb un pc del aula i ha funcionat correctament, te assignada la ip i el nom del equip. Ja tenim un client en el domini!!
Vaig a documentar el procés...
He provat amb un pc del aula i ha funcionat correctament, te assignada la ip i el nom del equip. Ja tenim un client en el domini!!
Vaig a documentar el procés...
martes, 4 de mayo de 2010
Servidor actiu ya
Ja he instal·lat el Ebox en el servidor i l'he configurat perquè pugui sortir a internet.
També he configurat el dhcp. L'he provat amb un pc de l'aula i el resultat ha sigut satisfactori (Li assigna la ip que indiquem a la taula, i surt a internet)
La resta de la tarda la he passat intentant configurar els dns. El problema es que no se exactament com configurar el domini. Ho he intentat de mil formes i no he sigut capaç. Seguiré treballant.
PD: He registrat el domini "pinedainf.homeip.net" amb dyndns, ara ens tindran que redireccionar desde el router perquè apunti al nostre servidor.
També he configurat el dhcp. L'he provat amb un pc de l'aula i el resultat ha sigut satisfactori (Li assigna la ip que indiquem a la taula, i surt a internet)
La resta de la tarda la he passat intentant configurar els dns. El problema es que no se exactament com configurar el domini. Ho he intentat de mil formes i no he sigut capaç. Seguiré treballant.
PD: He registrat el domini "pinedainf.homeip.net" amb dyndns, ara ens tindran que redireccionar desde el router perquè apunti al nostre servidor.
Suscribirse a:
Entradas (Atom)