Mostrando entradas con la etiqueta ebox. Mostrar todas las entradas
Mostrando entradas con la etiqueta ebox. Mostrar todas las entradas

viernes, 14 de mayo de 2010

Proxiejant

Tasques del 13/05/2010

SERVIDOR:

Hem hagut de reinstal·lar l'ebox de nou ya que vam tenir un problema.
A l'hora d'instalar-ho s'han d'afegir els paquets que volem o voldrem fer servir, ja que sembla que no es pot afegir un modul després de l'instal·lació.

P.ex: Http si no es sel·lecciona a l'instal·lació, si que hi és el servei, pero no es configurable desde l'ebox.

PROXY HTTP:

La idea és fer el proxy transparent per tal de no configurar tots els equips. sinò que directament passin sempre per ell i el seu filtre.

Ho he estat probant, però cuan es possa en transparent s'ha d'afegir una regla especial per tal d'accedir al web d'administració.

He estat probant els filtres i les proves han siguit satisfactòries, menys amb el filtre de continguts, que estant com a "molt estricte" deixaba accedir a pàgines de contingut filtrable com ara sexe, violencia etc...

jueves, 13 de mayo de 2010

Tornant a començar ...

Entrada d'ahir:

Ahir encara que s'em va passar escriure en el blog , vaig estar treballant intentant introduir un pc-client (amb ubuntu) al domini.

Es molt engorrós, tenint que instal·lar paquets de ldap-pam i editar els seus arxius de configuració (els common-* ) i els de samba.

Al final després de molts intents i un mal de cap enorme el vaig aconseguir .

Després d'això, vaig borrar un domini que tenia configurat al ebox anteriorment (que no s'utilitzaba per res) i va caure tot. Només es podia accedir a les màquines mitjantçant "nomClient.domini".

Entrada d'avui:

Avui hem tingut que reinstalar dos vegades el ebox, i finalment s'ha tornat a configurar tot (dhcp, dns i domini). He instal·lat ebox-desktop a la màquina client i creiem que podrem conectar amb ldap gràcies a això.

Demà més