Avui he estat fent documentació técnica la major part del temps i he introduit un windows xp en domini sense cap impediment. Per ara, els xp son els més fàcils. Ho vaig aconseguir amb el ubuntu, però l'objectiu es que es pugui fer amb l'ebox-desktop , una aplicació per el client.
La data final del projecte s'apropa i veig difícil poder fer l'oracle ...
salutacions
Mostrando entradas con la etiqueta domini. Mostrar todas las entradas
Mostrando entradas con la etiqueta domini. Mostrar todas las entradas
martes, 18 de mayo de 2010
sábado, 15 de mayo de 2010
Windows 7 en domini
Feines d'ahir:
Ahir vaig estar tota la tarda intentant introduir un windows 7 en domini. Resulta més dificultós del que pot arribar a semblar, però finalment ho vaig aconseguir.
Si fos un XP no crec que hi haguès tants problemes però amb el 7 s'han de tocar registres ...
Registre que s'ha de modificar:
Ahir vaig estar tota la tarda intentant introduir un windows 7 en domini. Resulta més dificultós del que pot arribar a semblar, però finalment ho vaig aconseguir.
Si fos un XP no crec que hi haguès tants problemes però amb el 7 s'han de tocar registres ...
Registre que s'ha de modificar:
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\services\LanmanWorkstation\Parameters]He pogut entrar amb un usuari del domini, ara si que si :D
"DomainCompatibilityMode"=dword:00000001
"DNSNameResolutionRequired"=dword:00000000
jueves, 13 de mayo de 2010
Tornant a començar ...
Entrada d'ahir:
Ahir encara que s'em va passar escriure en el blog , vaig estar treballant intentant introduir un pc-client (amb ubuntu) al domini.
Es molt engorrós, tenint que instal·lar paquets de ldap-pam i editar els seus arxius de configuració (els common-* ) i els de samba.
Al final després de molts intents i un mal de cap enorme el vaig aconseguir .
Després d'això, vaig borrar un domini que tenia configurat al ebox anteriorment (que no s'utilitzaba per res) i va caure tot. Només es podia accedir a les màquines mitjantçant "nomClient.domini".
Entrada d'avui:
Avui hem tingut que reinstalar dos vegades el ebox, i finalment s'ha tornat a configurar tot (dhcp, dns i domini). He instal·lat ebox-desktop a la màquina client i creiem que podrem conectar amb ldap gràcies a això.
Demà més
Ahir encara que s'em va passar escriure en el blog , vaig estar treballant intentant introduir un pc-client (amb ubuntu) al domini.
Es molt engorrós, tenint que instal·lar paquets de ldap-pam i editar els seus arxius de configuració (els common-* ) i els de samba.
Al final després de molts intents i un mal de cap enorme el vaig aconseguir .
Després d'això, vaig borrar un domini que tenia configurat al ebox anteriorment (que no s'utilitzaba per res) i va caure tot. Només es podia accedir a les màquines mitjantçant "nomClient.domini".
Entrada d'avui:
Avui hem tingut que reinstalar dos vegades el ebox, i finalment s'ha tornat a configurar tot (dhcp, dns i domini). He instal·lat ebox-desktop a la màquina client i creiem que podrem conectar amb ldap gràcies a això.
Demà més
viernes, 7 de mayo de 2010
Ldap!!
Aquesta tarda l' he passat una part elaborant els manuals técnics i la resta la he passat barallant-me amb el servei Ldap. En principi ho faig bé però hi ha alguna cosa que em deixo, no puc incloure els pc's client en el domini...
to be continued ...
to be continued ...
miércoles, 5 de mayo de 2010
Domini creat!
Ja tenim una ip adjudicada. Ara ja ha anat tot encarrilat, he pogut configurar correctament la màquina com a servidor dns i he creat el domini.
He provat amb un pc del aula i ha funcionat correctament, te assignada la ip i el nom del equip. Ja tenim un client en el domini!!
Vaig a documentar el procés...
He provat amb un pc del aula i ha funcionat correctament, te assignada la ip i el nom del equip. Ja tenim un client en el domini!!
Vaig a documentar el procés...
martes, 4 de mayo de 2010
Servidor actiu ya
Ja he instal·lat el Ebox en el servidor i l'he configurat perquè pugui sortir a internet.
També he configurat el dhcp. L'he provat amb un pc de l'aula i el resultat ha sigut satisfactori (Li assigna la ip que indiquem a la taula, i surt a internet)
La resta de la tarda la he passat intentant configurar els dns. El problema es que no se exactament com configurar el domini. Ho he intentat de mil formes i no he sigut capaç. Seguiré treballant.
PD: He registrat el domini "pinedainf.homeip.net" amb dyndns, ara ens tindran que redireccionar desde el router perquè apunti al nostre servidor.
També he configurat el dhcp. L'he provat amb un pc de l'aula i el resultat ha sigut satisfactori (Li assigna la ip que indiquem a la taula, i surt a internet)
La resta de la tarda la he passat intentant configurar els dns. El problema es que no se exactament com configurar el domini. Ho he intentat de mil formes i no he sigut capaç. Seguiré treballant.
PD: He registrat el domini "pinedainf.homeip.net" amb dyndns, ara ens tindran que redireccionar desde el router perquè apunti al nostre servidor.
Suscribirse a:
Entradas (Atom)