Avui he terminat tot el que es la documentació d'administració d'arxius,pdc ...
També he començat a indagar en el servidor d'impressió, es bastant potent, l'he provat i funciona perfectament. La documentació també està enllestida practicament sobre això.
Per altra banda he provat de configurar les dos interfícies de xarxa perquè el propi ebox faci d'encaminador ... no l'he aconseguit però ho seguiré provant a casa amb la virtual a veure si trobo la solució
Mostrando entradas con la etiqueta impressió. Mostrar todas las entradas
Mostrando entradas con la etiqueta impressió. Mostrar todas las entradas
jueves, 20 de mayo de 2010
Suscribirse a:
Entradas (Atom)