Mostrando entradas con la etiqueta encaminador. Mostrar todas las entradas
Mostrando entradas con la etiqueta encaminador. Mostrar todas las entradas

jueves, 20 de mayo de 2010

Ebox ara es encaminador!

Quan les coses estan fetes semblen molt fàcils, però el que m'ha costat donar-me compte ... el problema estaba en que si li assignaba a les dos interfícies la ip fixa, entraba en conflicte una amb l'altre i no funcionaba res. El secret consisteix en que a la interfície que apunta al router ha de tenir ip dinàmica i l'altre fixa, ara si que funciona tot perfectament.

:)))

Impressores

Avui he terminat tot el que es la documentació d'administració d'arxius,pdc ...

També he començat a indagar en el servidor d'impressió, es bastant potent, l'he provat i funciona perfectament. La documentació també està enllestida practicament sobre això.

Per altra banda he provat de configurar les dos interfícies de xarxa perquè el propi ebox faci d'encaminador ... no l'he aconseguit però ho seguiré provant a casa amb la virtual a veure si trobo la solució