Mostrando entradas con la etiqueta ldap. Mostrar todas las entradas
Mostrando entradas con la etiqueta ldap. Mostrar todas las entradas

sábado, 15 de mayo de 2010

Windows 7 en domini

Feines d'ahir:

Ahir vaig estar tota la tarda intentant introduir un windows 7 en domini. Resulta més dificultós del que pot arribar a semblar, però finalment ho vaig aconseguir.

Si fos un XP no crec que hi haguès tants problemes però amb el 7 s'han de tocar registres ...

Registre que s'ha de modificar:

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\services\LanmanWorkstation\Parameters]
"DomainCompatibilityMode"=dword:00000001
"DNSNameResolutionRequired"=dword:00000000

He pogut entrar amb un usuari del domini, ara si que si :D

jueves, 13 de mayo de 2010

Tornant a començar ...

Entrada d'ahir:

Ahir encara que s'em va passar escriure en el blog , vaig estar treballant intentant introduir un pc-client (amb ubuntu) al domini.

Es molt engorrós, tenint que instal·lar paquets de ldap-pam i editar els seus arxius de configuració (els common-* ) i els de samba.

Al final després de molts intents i un mal de cap enorme el vaig aconseguir .

Després d'això, vaig borrar un domini que tenia configurat al ebox anteriorment (que no s'utilitzaba per res) i va caure tot. Només es podia accedir a les màquines mitjantçant "nomClient.domini".

Entrada d'avui:

Avui hem tingut que reinstalar dos vegades el ebox, i finalment s'ha tornat a configurar tot (dhcp, dns i domini). He instal·lat ebox-desktop a la màquina client i creiem que podrem conectar amb ldap gràcies a això.

Demà més

viernes, 7 de mayo de 2010

Ldap!!

Aquesta tarda l' he passat una part elaborant els manuals técnics i la resta la he passat barallant-me amb el servei Ldap. En principi ho faig bé però hi ha alguna cosa que em deixo, no puc incloure els pc's client en el domini...

to be continued ...